niedziela, 27 stycznia 2013

Junk Fashion Show

To chyba najdłuższa przerwa na blogu jak do tej pory. Przez cały styczeń nie miałam na nic czasu. Oprócz ciągłych kolokwiów i egzaminów na UEK, miałam masę rzeczy do zrobienia na zaliczenia w szkole projektowania. O przeróbkach dla samej siebie pomyślę dopiero w ferie. Obecnie jestem pochłonięta przygotowywaniem sukienki na JUNK FASHION SHOW 2013. Jeśli ktoś jest z Krakowa to w 03.02 w Nowohuckim Centrum Kultury o 18 odbędzie się ten papierowy pokaz. W związku z tym od paru dni tonę w papierze ;). Papier jest o wiele trudniejszym materiałem niż tkanina, więc sprawa nie jest taka prosta. Nie chce się słuchać mnie czasem :). Jak tylko skończę moją kreację pokażę Wam jak wyglądała i z jakich rodzajów papieru ją zrobiłam. A teraz pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w lutym:).

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz swoją pasję ;) Ja również, ale dopiero zaczynam swoją DIY-ową przygodę- zapraszam: loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, jestem mega ciekawa efektów końcowych *.*
    Też dodam, że zaczynamy z przyjaciółką coś mącić. Chociaż moją największą pasją jest rysowanie, to w klimat DIY i handmade też zaczynam się wkręcać :]
    Zapraszam i pozdrawiam!
    antykwariat-w-amoku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mój brat był na pokazie, chodzisz na KSA? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Ja również jestem na pierwszym roku SAPU i bardzo ciekawi mnie Twoja kreacja. :) Studiujesz dziennie czy zaocznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaocznie:) Dziennie studiuję jeszcze kierunek na UEK

      Usuń