sobota, 24 września 2011

Czarna sukienka



Witam Was serdecznie:) Dzisiaj coś co zrobiłam ze starej tuniki i zwykłej bawełnianej sukienki z sh. 
 Tak wyglądałam tunika na początku:

Odciełam od niej sam dół, te falbanki, które posłużą mi jako rękawki:


  Na długiej sukience z sh odrysowałam wymiary od inne tuniki:


Nie przywiązywałam wielkiej uwagi do tego czy porządnie ją odrysowałam bo wiedziałam ze potem i tak będę ją jeszcze przycinać czy zwężać.Wycięłam to co odrysowałam i zeszyłam na maszynie po bokach:

Następnie zwężyłam sukienkę aby miała kształt opływający ciało i doszyłam falbanki po obu stronach jako falbankę:
Gotowe :D

5 komentarzy:

  1. jestem w szoku! jak ty to zrobiłaś? zrób mi coś fajnego haha ja takich fajnych pomysłów nie mam.. obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowna sukienka Ci wyszła. I te rękawki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod ogromnym wrażeniem, na to akurat bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i piękna Ty! :D

    OdpowiedzUsuń