środa, 17 września 2014

DIY Szorty z zakładką

Spodenki z zakładką były wielkim hitem zeszłego lata. Ja jednak dopiero w tym roku postanowiłam sobie je uszyć. Posiadałam już te spodenki w kolorze czarnym, dlatego łatwo było mi wykonać z nich wykrój. Spodenki powstały już jakiś czas temu i myślałam że już ich nie założę w tym roku. Jednakże pogoda nas pięknie zaskakuje i ciągle mamy gorąco jak w lato :) Musicie mi darować brak zdjęć poszczególnych etapów, ale w trakcie realizacji spodenek miałam mały remont w pokoju.


Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają wszystkie elementy wykroju. 
1.Pasek pierwszy u góry wycinany dwa razy i zeszywamy jak tunel. 
2.Pasek drugi który znajduje się pod paskiem pierwszym. Wykrój to jego połowa. 
3.Zakładka na wierzchu.
4.Zakładka pod spodem (pod 3).
5.Przód spodenek był wycinany dwa razy. (Troszeczkę zwiększałam jego wykrój bo wyszedł za mały). Przód jest sporo mniejszy od tyłu ze względu na to że tył zachodzi lekko na przód i dalej łączy się z kieszenią pod zakładkami.
6.Tył spodenek wycinany dwa razy. Jak widać po lewej ma zakładkę u góry, a po prawej takie wcięcie, łączyło się to z kieszenią. 
7.Przód kieszeni.
8.Tył kieszeni.
Po uszyciu spodenki były odrobinę za krótkie, dlatego doszyłam do nogawek paski, aby je przedłużyć. Niestety nie jestem w stanie wytłumaczyć wam jak zeszyłam wszystkie te elementy. Robiłam spodenki metodą prób i błędów na podstawie tych czarnych kupionych. Wiem, że parę miesięcy temu w Burdzie był wykrój takich spodenek.
Bluza - sh + DIY
Szorty - DIY
Buty - H&M + DIY
Kapelusz - DIY 




Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda, a pomysł genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Boskie! :)

    Też miałam w planach uszycie takich, ale bardzo zależało mi na znalezieniu odpowiedniego materiału w SH, a gdy już znalazłam, to jest za zimno - tak, jestem zmarzluchem ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te shorty, bardzo przypadły mi do gustu, ale na mnie chyba by takie nie pasowały, za to ty wyglądasz w nich powalająco <3 Jakość zdjęć THE BEST

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) spodenki leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda cudownie !

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię,że chce Ci sie to wszystko szyć ! :)
    Świetnie wyszły.

    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne :) ja ostatnio uszyłam dzianinową spódniczkę z takim przodem, ale wyszła zupełnie inaczej ;p Jestem zachwycona, że każdy element stroju pod zdjęciem ma dopisek DIY - to wspaniałe, że można od stóp do głów (dosłownie!) ubrać się w rzeczy swojego projektu i wykonania! Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej rewelacyjnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny post :) widziałam u ciebie te spodenki w którymś z postów i byłam nimi zachwycona więc bardzo się ciesze że pokazałaś jak je zrobić
    ikaa-blog.blogspot.com
    diy-only-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zrobiłaś ten kapelusz?! Wow! Spodenki genialne bo z przodu wyglądają trochę jak spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Robiłam go w szkole projektowania na zajęciach z projektowania akcesorii

      Usuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń