poniedziałek, 17 lutego 2014

Phone case

Witajcie! Dziś na blogu pomysł na to, aby wasz telefon wyglądał niepowtarzalnie i jedynie w swoim rodzaju. Mogłyście widzieć już ten sposób na zagranicznych blogach gdzie do przezroczystego etui na Iphone wkłada się wydrukowane karteczki z ciekawymi wzorami. Ja posiadam Samsunga Galaxy Core Plus i niestety nie znalazłam ciekawych etui czy obudowy na mój telefon. Postanowiłam więc poszukać przezroczystego opakowania i samemu ozdobić swój telefon. Jakaż to jest oszczędność! Na allegro można kupić naprawdę fajne obudowy (tylko do mojego modelu nic nie ma;p). Niestety za takie etui trzeba zapłacić coś kolo 40-50zł. Uważam że ta cena jest mocno wygórowana. Posiadacze Iphone'ów są w najlepszej sytuacji, opakowania na ich telefony można dostać dosłownie na każdym kroku. Wracając do kosztów, za wydrukowanie trzech kartek z 12 zdjęciami zapłaciłam 3zł, a za przezroczyste etui 30zł. Za całe 33zł mam więc 12 różnych etui na swojego samsunga :) Poniżej możecie zobaczyć jak prosto się to robi.
*
Zdjęcia które wydrukowałam znalazłam na wszelakich stronach typu tumblr czy pinterest. Wydrukowałam cztery zdjęcia na jednej stronie A4. Następnie wycięłam karteczki w kształt pasujący do obudowy. Mój telefon jest dość sporych rozmiarów więc rozmiar zdjęć była ok. Ale drukując karteczki do swojego telefonu upewnijcie się jaką wielkość potrzebujecie, aby nie była zbyt mała bądź duża. Teraz musimy sobie wyciąć kształt który będzie pasował do naszej obudowy. Często w takim kupowanym etui znajduje się kawałek kartonu i wtedy mamy ułatwioną sprawę. Jednak jeśli nie macie czegoś takiego spróbujcie położyć obudowę zewnętrzną częścią na kartkę i odrysować kształt. A następnie odrysujcie miejsca na dziurki jak aparat czy głośnik. Tak przygotowaną kartkę kładziemy na wydrukowanym wzorze, odrysowujemy i wycinamy. Teraz można każdego dnia nosić inny wzór na telefonie :)



Pozdrawiam i mam nadzieje że teraz będę miała trochę czasu żeby uszyć coś dla siebie :)

45 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tym przezroczystym etui ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci kochana, mój htc bedzie miał dzieki Tobie nowy domek ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, niby takie proste i oczywiste, ale na to nie wpadłam :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. super! że ja na to nie wpadłam :D
    przezroczyste etui mam, wystarczy coś wydrukować ;)
    dzięki za pomysł ;)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wpadłabym na to ! ;o dzięki wielkie za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale niesamowita! ;O
    jestes genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i bardzo ładne wydruki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :) Ale ja czarnej obudowy od mojego Samsunga Galaxy Ace nie zamienię na nic innego, bo jest chropowata, więc nie ślizga się i nie rysuje - bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda, drukowałaś te obrazki na jakimś twardszym papierze czy na takim standardowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zwykłej kartce drukowałam w ksero. Przy samsungu polecam zwykłą kartę bo one mają zaokrąglone boki, więc gruba kartka się nie dostosuje do kształtu. Taka cienka się dopasowała

      Usuń
  10. Szkoda, że do mojej nokii nie ma takich przezroczystych euti. -.- To tak świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz coś takiego widzę i muszę powiedzieć, że pomysł rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł. Nie wpadłam na taki, a jest to rozwiązanie. Następnym razem jak będę wymieniać etui to chyba zainspiruje się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś najlepsza :) już szukam na allegro przezroczystego etui :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wspaniała... właśnie szukałam jakiś ładnych etui dla siebie, a teraz mogę sobie zrobić sama :D Czekam tylko do wakacji bo będę miała nowy telefon i biorę się do roboty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,nie powiem...ja bym jeszcze może zrobiła z jakimś swoim zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę super pomysł, szczególnie do takich telefonów do których ne ma tylu ciekawych wzorów. :)
    http://ndoto-fashion.blogspot.com/ zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda, sama chciałam tak zrobić już dawno, ale ciężko mi znaleźć zwykłą przezroczystą obudowę ;D

    zapraszam do siebie, kaskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :) najbardziej podoba mi się ten wzór retro-czarno biały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 5 zdjęcie wygląda jak jeden duży obraz na którym są małe obrazki ;) stylowo to wygląda:)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy wpisywałaś jakieś wymiary zdjęć, bo mam taki sam telefon i trudno mi znaleźć obrazki, które będą albo takie wysokie, albo takie szerokie, ponieważ wszystkie twoje wydrukowane obudowy są takie same. Przycinałaś je gdzieś ? :) Pomysł świetny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas drukowania tam w ustawieniach jak ma się drukować kliknęłam po prostu ze mają być 4 zdjęcia na jednej stronie i one się same dopasowały wtedy

      Usuń
  21. super pomysł, muszę wypróbować :D biegnę na allegro szukać przezroczystego etui :D

    zapraszam
    pepshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny pomysł, moja siostra ma dokładnie ten sam model telefonu, i stwierdziła że musi to wypróbować, ona sama też uwielbia Lane Del Rey i Vouge ;)

    Zapraszam:
    pasjenazawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, i jakie proste...

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy pomysł :) chyba tak zrobię, bo właśnie niedawno szukałam obudowy na tel i spodobały mi się 4 a za nie musiałabym zapłacić 2 stówy to się nie opłaca ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł ! : ) Zapraszamy do nas .

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem naprawdę głupia ! cały czas szukam jakiegoś etui,ale na to nie wpadłam xd
    moja xperia będzie ładniejsz <3

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł i świetne wykonanie !! <3
    mam kilka pytań
    - gdzie kupiłaś te przezroczyste etui ?
    - skąd masz te piękne zdjęcia <3 ?
    z góry dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w poście ;) Czytanie nie boli;p Etui z allegro, zdjęcia znalezione na Pinterest

      Usuń
  28. Super pomysł! Stworzyłaś naprawdę piękne obudowy :) I możesz mieć jaką chcesz- wystarczy mieć tylko internet i kolorowy tusz w drukarce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny efekt :) wydaje się, że osiągnięty w bardzo prosty sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł świetny. Tylko mam pytanie mogłabyś powiedzieć co wpisłaś w allegro jak szukałaś etui??

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne, sama wyprobowalam :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł. Wypróbuję:) + mam taki sam telefon jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam pytanie, czy to etui jest elastyczne czy sztywne? Bo gdy na lumie kupiłam sztywne (plastikowe) to z kartką było zaciasne :/ teraz też mam samsunga core plus i nie wiem czy będzie ten sam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Jestem pod wrażeniem.
    Też mam problem ze znalezieniem ładnego etui, bo oczywiście większość jest jedynie na iPhony.
    Na pewno skorzystam!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie mozna znalezc przezroczyste case?
    Tylko nie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś genialna, dziękuję! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdzie znajdę duże zdjęcie z tym czarno-białym motywem? Bo strasznie mi się podoba a wszędzie są małe zdjęcia ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł, ja również mam ten telefon, nie umiem tylko znaleźć przezroczystej obudowy . Mam prośbę dałabyś linki zdjęć, które wykorzystałaś. :) Pozdrawiam i zapraszam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy wyciełaś dziury na aparat. I gdzie to kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń