środa, 7 sierpnia 2013

Decorate

Dziś pokażę Wam co nowego sobie zrobiłam w swoim pokoju. Na początku kiedy byłam jeszcze w liceum w tym kącie który odnowiłam stało biurko. Kiedy jednak poszłam na studia biurko nie było mi tu potrzebne. Wylądowała tu toaleta którą dostałam w prezencie od rodziców. Odkąd studiuję odzwyczaiłam się całkowicie od telewizora. Oglądam go bardzo sporadycznie, nie jest mi kompletnie potrzebny. Właśnie dlatego postanowiłam się go pozbyć i wtedy przeniosłam toaletkę na ścianę na przeciwko. Prezentuje się tam o wiele lepiej, bo kontrastuje z moją tapetą. Widać ją w tym wpisie. Przez parę miesięcy w pokoju stała komoda pod telewizor i za bardzo nie wiedziałam co z nią zrobić. W końcu jednak wpadł mi do głowy pomysł jak ją wykorzystać. 
 Mam bardzo duży pokój, dlatego wszystkie inne niezbędne meble stały sobie gdzie indziej i nic tam nie pasowało. Tak wyglądała ta część mojego pokoju przed.
Postanowiłam wstawić tutaj komodę i zrobić z niej coś w rodzaju siedziska. Położyłam na niej obleczony materac(była to miękka część fotela z Ikei) i kilka kolorowych poduszek.
 U góry zamontowałam białą półkę, którą kiedyś sama pomalowałam.
 Drugim pomysłem jaki mi wpadł było wydrukowanie sobie okładek Vogue i Harper's Bazaar. Wybrałam cztery współczesne okładki i dwie bardzo stare okładki Vogue. Przykleiłam je na ścianę jako obrazki. Myślę że dobrze byłoby je włożyć w ramki, ale akurat nie miałam nic takiego w domu. Nie szkoda mi było ich przyklejać do ściany taśmą, ponieważ moje ściany i tak wymagają malowania :). Tak powstało moje miejsce do czytania książek.
Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Super pomysł :) Oby tylko Ci się nie ześlizgiwało "siedzisko" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób post o swoim pokoju ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :D ale okładki w antyramach były by ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam trylogię "Igrzyska śmierci". "Trzy metry nad niebem też są świetne", chociaż film chyba lepszy :) a kącik wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie! żałuję, że nie mam własnego pokoju... ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda świetnie, też kiedyś coś takiego zrobiłam, ale tylko dół :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto, jakie Ty masz fantastyczne pomysły! A pokój wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, cudowny kącik, zazdroszczę : ) swój co prawda urządziłabym trochę inaczej, ale Ty masz taki kącik, a ja nie, więc i tak zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo sympatycznie ;)) a co dopiero będzie jak będzie zima i jeszcze świeczki .. ;]]
    pozdrawiam i czekam na następny wpis :) - byle szybko ! :D


    http://diy-kisieeleq-chachi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie, do tego Lana na okładce Vogue'a! ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dłuższego czasu wpadam na Twojego bloga ; )
    Masz wiele świetnych pomysłów i jesteś bardzo kreatywne ; P
    Aby pozazdrościć ^^
    Czekam na kolejne wpisy ; >

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Zrezygnowałabym jedynie z tych przyklejonych okładek. Lepiej wyglądał by jakiś obraz lub ramki ze zdjęciami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł i super efekty :) bardzo inspirujący blog:)
    Obserwuję i zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł!a mi właśnie bardzo się podobają te okładki magazynów xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym jeszcze doszyła do tej dużej poduszki tasiemki, żeby zawiązać wokół tego mebelka, coby się nie ześlizgiwała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dziś uwielbiam Twój blog:D przeglądałam cały! Masz świetne pomysły ;)) Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przejrzałam całego bloga, wszystkie stroje i wykonania i muszę powiedzieć że jestem Tobą zachwycona! Niektóre z tych rzeczy chciałabym mieć w szafie, naprawdę świetne! Będę wpadać częściej, czekam na kolejne przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. hej ! Właśnie przejżalam całego Twojego bloga i muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak fajnego ;) właściwie coraz rzadziej coś mi się podoba. Ty jesteś bardzo pomysłowa, na pewno spróbuję zrobić według Twojego pomysłu kilka torebek. Dziękuję Ci za inspiracje, których szukałam już dość dlugo :*:) pozdrawiam ! Blue Kangarooo

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku, świetny pomysł na pokój! :) jest nowocześnie :) prowadzisz świetnego bloga, piszesz super ciekawie :P obserwuję kochana :) zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jaki piękny kącik! Szkoda, że u mnie nie ma tyle miejsca...
    Bardzo fajny blog, zauważyłam sporo ciekawych rzeczy i porad, a jestem przypadkiem.
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te okładki Vogue na ścianie, genialny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą samą książkę o projektowaniu mody :) fajnie to sobie wykombinowałaś

    OdpowiedzUsuń